För lite helger


Daniel und Dane


Jag lever ett liv där jag räknar allt. Eller nästan allt. Jag räknar pengar jag inte har, jag räknar ner till löning, jag räknar ner timmar till rast när jag jobbar och när rasten är slut räknar jag timmar tills jag får gå hem. Och självklart räknar jag ner dagarna till helg. Jag älskar helgerna.

Vi har som sagt kommit in i en period då vi uppskattar klubbande väldigt mycket. Svänga de lurviga fredag och lördag varje vecka gärna utan att sova någonting emellan. I drog Daniel med oss på re-opening av The End (nu kallat The Den) något han glömde säga var att det var en Gayklubb trots att han lovat att nästa gång vi gick ut så skulle det bli en straight kväll. På lördagen splitrades familjen och kvar blev jag och Jannicke som ännu en gång Daniel under våra vingar. Dock hade karln glömt passet så efter en tur hem till hans place, en whiskey (blä) och taxi tur tillbaka till stan så var klockan så mycket att det ända vi kom in på var Fire. Då klockan redan var 4 så blev vi inte långvariga. Vi tog en taxi tillbaka till D, stannade på närmsta kiosk ch köpte bira som vi intog  till musik och dans fram till kl 9. Jannicke och Sofia tog en buss hem kl 13, köpte äcklig kebab, stängde ute solen och låtsades att det regnade och såg ca 5 filmer den dagen. Underbara söndag.

Pigg och allert vaknade man på den lediga måndagen och möttes av grått tråkigt London väder. Som vanligt när man tänkte ta tag i lite sevärdigheter.

Snart helg! Woha


Kommentarer
Postat av: Jannickes ömma moder

Följer med skräckblandad förtjusning era öden och äventyr,men måste nu erkänna att vi är lite besvikna.Inte över era sömn-och alkoholvanor,utan över att du missar att rapportera om det viktigaste: HALLÅ,HUR MÅNGA MÖSS HAR LILLA VÄNA ELIN SLAGIT IHJÄL NU???Var är bildbevisen??Snälla,vi vill veta mer!!!

2009-05-07 @ 20:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0