Levande dod

Min kropp strekar och jag tror den lagger av snart. Jag vet inte om det har att gora med dom dar vinflaskorna jag delade med Daniel igar eller att det tog 7 timmar emellan frukost och lunch idag. Slut pa energi ar det iallafall. Som mamma skulle saga: "Det ar sjalvforvallat".

Nu har jag tva heldagar var att jobba (11.30-11.30) sen blir det antligen en lugn fredag och en skon sovmorgon pa lordag. Forhoppningsvis har vi vadret pa varan sida (troligtvis inte) och kan ta tag i lite sightseen i Notting Hill efter att ha hoppat in och betalat sista hyran. Varan otroligt seriosa landlord har ju inget bankkonto dar vi kan betala in hyran sa vi ska ta ut 400 pund var i 20 lappar och aka till hans annu seriosare kontor med det i fickan. Mycket betrygande.

Pa lordag ar det Hatt party hos Australien och vi har en bra hatt idee men ingen idee vart vi skulle kunna finna 4 st vikinghjalmar. Vi m[ste nog komma pa en plan B.

Bekymmret med att frakta hem saker kvarstar utan nagra bra losningar men vi hoppas att "mormor" Elins mamma kommer med goda nyheter angaende den saken. Javisst, Murray ska traffa svarmor och han ar otroligt spand infor detta. Kanske ar Elin annu varre.

Mindre an 1 manad kvar i Brittania och mindre an tre veckor kvar inom restaurang branchen. Aldrig mer sager jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0