Ur någon annans huvud

I lördags gjorde vi återigen gjorde ett misslyckat försök på Old Street men som kompliment så var söndagen mål att inte gå utanför dörren på hela dagen. Dock var vi tvugna att pallra oss i väg till Sainsburys för att inhandla bira men spenderade resten av dagen på balkongen (läs. i fönstret) med sol, skratt och polisbesök. Kvällen avrundades 21.00 då det blev sängen. I brist på fantasi så hittade jag nyckeln till en dagbok som jag här delar med mig av.

Ur Jannicke Bergholds dagbok:

Monday 16 Mars


Caroline blev utröstad ur Big Brother huset, blandande reaktioner på detta. Mycket öl reaktioner. Vårstädade och knäckte öl till frukost och njöt av tvärdraget.

Tuesday 17 Mars

Blev neckad bankkonto pga av kriminelt förflutet. Jag förespråkade kvinnlig självständighet från 9.30 och gick bla på museum ensam. Njöt av detta men när jag kom hem så var suget efter alkohol för stort så mötte upp 2 av mina cellmates på the local och drog en bärs. sen blev det bio och hångel med Australien. Avslutade en mycket trevlig dag med öl, fiskpinnar och film.

Wednesday 18 Mars

Provjobbade på Iron duke, gjorde ett stjärnjobb. Öl och bakadpotatis med Elin på uteservering, öl hos Johanna.
Elin fick en eller två öl förmycket innanför västen och erkände Mr M's svagheter. Tyckte jag och Johanna var ganska äckligt men kom iaf fram till att den bästa lösningen på problemet var att ligga med någon annan.
Köpte Nutella för att jävlas med bantarna.

Friday 20 Mars

Vi kunde inte stå emot suget och trillade in på Roxy. Drack jäger. J o E hittade killat och jag blev förbannad ochdrog hem. Men jag är  inte bitter för det. De andra drog på efterfest i ett TV hus med två karlar. J hittade ett underbett och ligger nu på första plats i Evelyn Court ligan, tätt följd av Sofia som har motivationen på topp att ta igen ledningen.

Saturday 21 Mars

Kära dagbok
Jag och Elin var väldiggt trötta på jobbet men det kom vi över efter en shot och en öl. Elin var väldigt full när hon vaknade, jag tyckte det var väldigt obehagligt men som tur var fick jag tröst av Johanna. Elin spenderade dagen rökandes och öldrickandes i fönstret medans vi andra funderade på att flytta ut. Efter jobbet drog vi ut och åkte taxi i en timme sen drog vi hem. Johanna färgade håret rosa ochh kände sig väldigt hemma i Öst. Jag var också cool och färgade håret.

Hoppas det var en njutbar läsning. Nu ska jag återgå till mitt liv men måste avsluta med en Stor stjärna till min lillebror som idag blev min privatchaffis för sommaren. Grattis grattis till det rosa kortet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0