Fyllesvin







Lördagen var en ledig dag vilket resulterade i öl från kl 13.. "Hon har varit full hela dagen, jävla fyllesvin" om jag citerar Jannicke men jag vet ju att det var avundsjuka som var bakgrunden till de starka orden. (Jannicke själv led av baksmälla hela dagen förstår ni. Jag och Johanna lämnade turturduvorna hemma och drog vind för våg iväg till Old Street där vi har hört ryktas om ett sjujävla partyliv. Dock hittade vi bara ett ställe och efter halva kön fick vi höra " ni vet att det här stället är jätte gay va?"  "Självklart vet vi det" sa vi och knallade ur kön, köpte kyckling kebab och drog hem.

Idag har jag, Carro och Johannna varit i Bricklane på vintage marknad. Det enda som blev shoppat var dock nytto saker som babyolja, ko-ost och 3 tandkrämstuber så nu kan famlijen försöka hålla god munhygien.




Vi har infört regler till vårat kollektiv.(Se ovan) Dock har vissa svårt att följa dom. Speciellt regel nr 4

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!! Äntligen lite bilder att njuta av :) Ni värkar ha det super i London.. Saknar dig.. Massor av pussar din kära kusin.

2009-03-09 @ 19:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0