Dejt


Igår "firade" vi Carros hemfärd med att gå på Steakhouse där vi förtärde en blodig köttbit en en flaska rött. Efter det gick vi på Believe it or not, ett museum med massa sjuka sakar som, mannen med längsta näsan, håriga fiskar och folk som rökte med ögonen. Blev vi lite allmänbildade också. Trots att man sitter och häver i sig massa mat som en karl så lyckades Elin få en servitör på fall som väntade utanför toaletten med en färdigskriven lapp med namn och nummer. Vissa lyckas överallt.

Jobbet idag gick faktiskt överförväntningarna, om man bortser från min nya boss som verkar vara lite av en perfektionist och verkligen letar efter något att kommentera. Men börjar komma in i det mer och mer vilket är roligt.

Viktuppgången börjar bli något som inte går att undvika. Men när man tillochmed känner sig svullen i ansiktet så är det dags att göra något radikalt med kostvanorna. Hur lätt nu det är i detta land.

Håller båda mina tummar jag har för min lillebror;)


Kommentarer
Postat av: aggen (taggen i tre kronor)

fan vad snygg du var i håret. du passar i den färgen :9

2009-03-16 @ 01:41:35
URL: http://angiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0