Tillbaka till verkligheten

Efter en avskedsmiddag och en sista utekväll med sambuka, jäger och grinkalas lämnade jag familjen och vårat hem och begädde mej förtvivlad och deppig till Stansted. Där försökte jag vara diskret och kom tillslut på planet för den västa två timmars flyget ever.

Världens bästa Lisa stoh och tog emot mig med öppna armar, fick första riktiga duschen på länge och deckade på soffan. Hade dock varit uppe sen 10 på måndagen så hade anledning att vara trött. Åkte sedan till kusin, träffade mamma och på fredagen grattade vi lillebror i ett regnigt Borås.

Nu är jag hemma, har börjat jobba och tycker att det mesta suger. Haha. Har problem att sova och funderar om det har att göra med tystnaden och att det inte finns någon liten Johanna att skeda med. Hoppas att man vänjer sig snart. Nu har jag bokat biljett  så till midsommar blir det att träffa min skjärtisar för ett firande i Halmstad. Hoppas på uppehåll och alkohol.


 


På väg på "High school party"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0