Pengakåt

Min ända lediga dag denna veckan var Torsdagen. Men hur kul är det att vara ledig tänkte jag och nappade med en gång när Lisa erbjöd mig extra jobb på Vent och Smide. Vi skulle göra rent några filter som vi hade gjort i höstas och skulle max ta några timmar. Va fan tänkte jag, har väl inget vettigare för mig. Vad jag inte räknade med var att det blev sen Karaoke och vin på onsdagsnatten PLUS att det var fler filter än förra året. Aja.

Vi kom iaf överens om att om vi räknade med 2 - 5 minuter på varje filter så skulle vi vara klara till 12. Fett najs. Hela eftermiddagen tillgodo. Hur som haver så tog det 30 minuter för TVÅ filter så jag fick inte krypa ner i soffan förrän framåt 17.00.

Till råga på allt så lyckades jag snubbla över ett dubbelpass på ICA idag då lilla Philip skulle till karlskoga. Undrar om han glömt bort att han skulle dit då han nu sitter två vångingar ner och tittar på film. Han är en fis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0