När den lediga dagen är slut innan den ens har börjat

Måndag. Lika jobbigt med måndag när man är ledig som när man jobbar. Undra varför. Kanske just för att det är måndag, det har alltid varit så och det kommer alltid att vara.

Idag blir det att försöka utnyttja dagen så bra som möjligt. Om jag har tur så kasnke jag får hälften av det jag planerat gjort.  Jag ska städa, diska efter jonas och hans crew, försöka få lite upppgifter av Jannicke men hon verkar inte vara  intereserad av min 11.000 så jag ska väl inte tjata, sen ska jag ut på den där "kom-igång-spring"-rundan. Antingen gör jag den om jag inte orkar vänta på Plook som tydligen ville jobba ¨på lungkapaciteten.

Hmm. Kanske ska jag gulla med min lilla LIsa-Fisa senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0