Flygfän

Igår hade vi, trotts Fredrik syn på det hela " Slöseri på tid" en kubb match. Vi var feministiska och spelade som vanligt tjejerna mot karlarna där karlarna tog hem segern. Inte så konstigt när man byter regler som gynnar dom UNDER spelets gång. Jag var dock inte så ledsen för det då jag snabbt som tusan kunde fly undan myggen. Eller KNOTT som pappa säger. Jag skiter fullständigt i vilket för de är lika irriterande oavsett art.

Jag älskar att jobba så jag jobbar hela tiden. 8 till 21 står på schemat idag. Tror jag ska fråga om jag inte finns något att göra natte tid. Lika bra.

Skickade ett mail till Jannicke angående Australien resan. Dock blev det till en Jannicke Sjästedt i stället för Berghold och hon var tydligen inte alls sugen på att åka dit.. Kan man ju fråga sig varför. Hon kanske typ är ihop med någon.

Tack och Hej.



 


Kommentarer
Postat av: (t)aggen

australien vad fan? hur har du råd med det? hur länge ska ni vara? Det hade vart jävligt fint att åka dit men jag tror inte att jag har råd, hur mycket behöver man till det?

nå lapphelvetet är åt fan. Jobbar mest bara, på ett handikappsboende, det är iofs kul men kiruna är lite tråkigare! vad gör du då?

2009-07-14 @ 17:20:23
URL: http://angiee.blogg.se/
Postat av: resekompiz sökezzz<3

tjenis penizz!!



jag har försökt att ringa dig misssufia, men verkar som att du har blivit för cool för mig. eller så är det kanske du som är ihop med nån typ?



tacksam för svar



hej svej leverpastej

2009-07-14 @ 22:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0