Back to life, back to reality

Men jag är inte bitter. Inte alls.

Livet rullar på som vanligt. Inga större händelser eller utsvängningar från vardagen. Fruktansvärt tråkigt och är rädd för att bli självmordsbenägen. Nej då. Så roligt ska vi inte ha det.

Somsagt. Dagarna går från början till slut och jag väntar med spänning på att det ska ramla ner en miljon i huvudet på mig eller något. Eller några hundra tusen iallafall. DÅ skulle jag ha tagit en weekend till London och bjudit med Fru Altergren, Fröken Beghold och Morsan Elin för en liten reunion. Nu behöver ni ju inte bli exalterade över det för sannoligheten att detta skulle hända är inte så stor. Tanken som räknas så ni kan ju låtsas och bara vara allmänt tacksamma.

Idag blir det besök från söder. Therese och Vickan inklusive respektive kommer och stannar till Torsdag. Inte för att jag kommer hinna se skymten av dom så mycket men vi ska iallafall sova i samma hus. WOW.

Kommentarer
Postat av: (t)aggen

sofia, vad fan ska du göra till hösten då? London igen?

2009-07-12 @ 17:23:00
URL: http://angiee.blogg.se/
Postat av: Fru Altergren

ÅÅh vad jag saknar !!

Arbets livet här står ganska stilla, så håll tummarna för att socialen ger mig bidrag på några miljoner, då bjuder JAG på en reunion och kanske en "liten" tripp till OZ.

Ps. grattis till kvninnligheten.. ;) haha

2009-07-14 @ 14:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0