Att vara eller ikke vara sexuellt aktiv

Att folk har sex det fattar man ju. Folk avlar ju ungar som bara den. Hur mycket är ju då en annan fråga.

Sen finns det ju de som är som mej. Jag lever som en ensamstående mamma (utan barn då) som jobbar, diskar och tvättar. Sen när kvällen kommer går jag och lägger mig som en pensionär med min bok (som faktiskt är på engelska, trodde jag var grym på språket eftersom jag kunde läsa den men om sanningen ska fram så hittade jag den i ungdomshylla på bokhandeln i London. Man kan säkert jämnför den med att läsa Sune på svenska.) och grider mina otroligt sexiga ben som snart är uppe i en centimeter långa hårstrån.

Försökte ta tag i mig själv och frächa upp mig så köpte en hårfärg för att arbeta på Linsey Lohan färgen men istället blev det mer år Amy Winehouse hållet. Perfekt. Blev arg och gav upp allt. Därpå de långa hårstråna. Men nu är det nog snart dags att ta ann hygienen.

Hör och häpna. Jag har börjat springa. Eller ja. Nått i den stilen. Arbetar på flåset iaf. Hittade ett 6 veckors schema med intervaller så om 6 veckor är jag redo för Maraton. Eller kasnke klarar finnhyttan utan att dö iaf. Time will show.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0