Varsmak

Vaknade i morse (formiddags) med feber och huvudvark och funderade pa om jag skulle vacka carro sa hon kunde hamta alvedon men ack sa elak kunde jag inte vara. Sa efter mycket om och men sa sjonk febern lite. Tack gode gud for varktabletter. Men det ar ju inte konstigt att man blir sjuk med tanke pa kylan. Det ar kallt nar man lagger sig i sangen och att duscha ar en riktig pers. Fast man har pa det varmaste sa hinner vattnet bli kallt innan det nar fotterna. Men det galler att tanka positivt att det gar at ratt hall nu:)

Igar var tanken att vi skulle pa Heaven (gayklubb) men det var "membersnight" och tydligen sa var vi for hetro for att vara medlemar sa det blev The Roxy istallet. Inte mycket att hanga i julgranen.

Idag har vi varit lite svenska och besokt svenska ambassaden (det var dock stangt), Svenskaffaren Totally Swedish (blev grymt sugen pa rakost och cheese balls men det var ju inte gratis direkt) och sa var vi pa svenska kyrkan och tittade efer jobb. Dock utan resultat.

Nu ska jag soka jobb sen handla krubb.


Kommentarer
Postat av: elin

hej , vad bra :) , ja jag kan förstå att det blir ensamt :O jo det är bara bra med mig . ja lovet va väl skapliht :p , har du hittat nå jobb ? kram :)

2009-01-13 @ 15:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0