Var i Januari

Japp. Tro det eller ej men varen har kommit till London. Svettades nastan nar jag var ute i Hyde Park nyss, solen skiner och det borjar bli gront. Plus att nar vi var ute och shoppade igar (endast trakiga saker som arbetsklader) sa hade det kommit massa varklader och var skor. Langtar till min forsta lon som kommer pa torsdag! Hoppas dock att man inte blir besviken.

Varan boende situation borjar bli jobbig. Iaf for oss TRE som delar pa en dubbelsang. trangt som fan sa jag har sovit pa soffan de senaste natterna. Inte nog med det sa tror jag att jag borjar fa somnproblem. Jag har gatt far att kunna sova varsomhelst narsomhelst till att ligga vaken till 5 eller tillochmed 7 utan att ha somnat. Detta ar dom kvallarna nar vi gatt och lagt oss UTAN alcohol i kroppen (vilket ar ganska tragiskt) och sa har vi en liten snarkare i varan lilla familj som drar stora stockar.

Sa vad har hant.. Jobbet gar bra aven om det ar ganska segt vissa dagar och jag kanner redan att jag borjar trottna. Ska soka lite annat. Vill har en storre utmaning. Varan boss ar dessutom en liten trakmans och sager itne sa mycket. Dock har vi en skotte som kommer in lite da och da sa vi far lite ogongodis.:)

Veckan har varit tuff da det blev utgang i fyra dagar plus jobb pa det. I gar var det australiens nationaldag sa vi var pa en hemma fest i East i sondags. Kom hem igar med smink i hela ansiktet och en australiensk flagga tatuerad pa kinden. (Bara en gnuggis men det var svart nog att fa bort)

Nu ska jag handla mat och sen blir det hem att stada och gora en por rensing. Huden blir ju inte alltfor frash i den har skitiga luften.

Kul att ni kommenterar mina trogna lasare:) Fortsatt med det! Saknar er!


Kommentarer
Postat av: jesse

hej sofia :D fan vad glad jag e för din skull att du e i london!!kollar din blogg varje dag haha :D lycka till med allt o stå på dig :P puss o kraaam! jesse :)

2009-01-28 @ 02:43:48
Postat av: jesse

hej sofia :D fan vad glad jag e för din skull att du e i london!!kollar din blogg varje dag haha :D lycka till med allt, o stå på dig :P puss o kraaam! jesse :)

2009-01-28 @ 02:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0