The Carpenters Arm

Efter mycket om och men sa hittade jag tva matchande skor i varan skokorg (dar 5 tjejer har sina dussin skor) och masade mig ivag till internetcafet. Viktigt ont for jag var ju tvungen att tala om att jag fatt jobb!! Jag och Johanna var ju ute i mandags och delade ut CV till hoger och vanster och en liten engelskpub vid namn The carpenters arm ringde oss redan efter tio minuter. Sa jag gjorde min forsta dag igar. Mycket charmig liten pub med manga stammisar. Det som jag dock tyckte var lite synd var att dom inte gor nagra coctails utan mest har 100 olsorter. Men men, det ar ju en borjan iaf.  Och det basta av ALLT ar att den ligger 2 minuter GANG fran varan lagenhet. Vilket betyder att vi kan sova lange PLUS att vi spar in ganska mycket pengar pa kollektivtrafiken. Najs sager vi.

Igar var aven dom andra tjejerna pa IKEA och kopte lite nyttosaker till varan lilla lya. Nyttosaker och gottesaker sa klart. Marabou, bilar och lantchips. MUMMA. Men det ar slut nu.

Nu ska jag gora mina sysslor pa natet sen ska jag faktiskt lufta mig lite i Hyde Park. 

xoxoxo


Kommentarer
Postat av: madicken

ojj de verkar va helt toppen där borta :).. hur länge skall du stanna?

2009-01-22 @ 16:05:40
URL: http://madickuli.blogg.se/
Postat av: Therese

Grattis till jobbet!!! Hur många kvällar i veckan va jobbet på? Härligt att du äntligen fick ett jobb.. Hoppas du har det super bra i London.. Miss you..

2009-01-22 @ 19:56:03
Postat av: Bella

Åhh Vad glad jag blir ! Va kul att du har fått jobb! Lät verkligen som att det är ett mysigt ställe!



Saknar dig såklart !

Puss

2009-01-26 @ 21:38:51
Postat av: Sandra

Härligt att du fått jobb :) synd för oss här hemma bara efterssom du antagligen kommer stanna länge, länge nu ;) Sköt om dig gumman och rocka på..

Puss Sandra

2009-01-26 @ 23:16:53
URL: http://ragges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0