Regniga London

Igar var det manhunting pa Roadhouse som gallde. Skit kul.

Ikvall ska jag jobba min forsta kvall och inte nog med det sa ar det FREDAGSKVALL. Men det gar nog bra. Fick mina tider igar och kommer bara jobba 6 dagar i januari men jag hoppas verkligen det blir mer nasta manad. Sen fick vi ocksa reda pa att vi far ha vilka klader vi vill och att lonen kommer i ett litet kuvert varje torsdag. Soft att slippa fixa bankkonto for det verkar ju vara mer eller mindre omojligt da vi inte har nagot bevis pa att vi bor i lagenheten. Inte heller kan vi skaffa international insurence number. Bara massa krangel.

Nu ska jag bara kika igenom aftonbladet och sen ga hem och gora mig redo for kvallen. Det regnade nar vi gick hem i natt sa jag ser mer eller mindre ut som en slickad katt. Wonderful.

Kommentarer
Postat av: annsofie

heeej baby=) grattis till jobbet. ni verkar ha as kul i london=) miss u puss annso

2009-01-23 @ 17:24:02
Postat av: Anonym

Trodde att jag skrev ett inlägg nyss.. men det va borta:P jag å datorer!

Blev så glad när jag läste att du hade fått jobb ! Va kul !! Låter ju som det är ett riktigt mysigt ställe ! Så söt och glad som du är borde det bli mer och mer jobb för varje dag ! :D



Pusssss

2009-01-26 @ 21:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0