amika

Lordagen blev inte riktigt som vi hade tankt oss. Elin drog med oss till amika dar vi forsokte hitta hennes promoterkontakt men utan resultat. Sa vi tog vara fina klanningar och gick till McDonalds. Vi ger det ett nytt forsok pa onsdag. Dock var vi ocksa pa Collection. Ett fint stalle som vi med vara outfits faktiskt passade in men vara souls gjorde det inte.

Igar var vi i Camden pa marknad. Mycket speciellt stalle med alternativa manniskor. Det anda jag kopte var dock thai till lunch och 8 bitar vanilj fudge for £2.50! ATTA bitar. Rena rama ranet men jag at med andakt.

Nu ska jag skriva ut 20 sidor med mitt CV sen ska jag ta Johanna i armen och ta tag i vara liv. Ska vi fortsatta leva i denna stilen sa ar det verkligen dags for ett jobb. Hall tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0