21

Ett ar aldre men inte blev man klokare for det. Dar spriten gick in gick vettet ur och jag ar aterigen utan korkort. Det suger. Jag hatar verkligen att fylla ar. Man har sa stora forvantningar och aven fast det var en dunderkvall sa ar tanken pa att det ar ens fodelsedag tung. Vet inte varfor men det bara ar sa. "Ett ar narmere 30 syrran" sa lillebror. Japp nu invantas 30 arskrisen som jag antar kommer komma samma dag jag fyller 25. Haha.

Tack for alla gratulationer. Det varmer:)

Nu ska jag ga och kopa frukost sen hem och dra nagot gammalt over mig tills det ar dags for utgang igen. Klubba i kvall.

Ett Stort grattis till MEJ, Sanna Angelroth, Jakob Sandvik och Elvis.


Kommentarer
Postat av: Bella

Hoppas du fick mitt sms på den stora dagen och att du hade det toppen ! :) Du får banne mig vara hemma nästa gång så man får chansen att fira dig med ett dunder och brak!

Vad har hänt med körkortet ? :P



Puss & massa kärlek!

2009-01-10 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0