Utflykt till Ikea

Har fatt mycket utrattat idag kanns det som. Jag stallde klockan pa alarm kl 9(!) fast jag var ledig men masade mig inte upp forran 9.30. Efter en promis i Hyde park gjorde vi oss i ordning och at frukost och tog en tripp till Ikea. Japp, jag och Jannicke klarade det helt sjalva dock med lite fjarilar i magen och nagot hogre puls an vanligt.;)

Jag shoppade lite forvaringslador, handdukar, lakarn, varmeljus, en filt och vinglas sa nu slipper vi dricka vin ur Starbucks muggar och aggkoppar. Stora besvikelsen var matavdelningen dar vi trott att vi skulle ga los rejalt men dar fanns mest godis och annat snask. Inte ens rakost. Men det blev iaf knackebrod, vanlig ost och senapssill!

Nu har vi precis varit och torktumlat sangklader och da det ligger precis brevid mitt och Johannas jobb sa kikade vi in hos henne pa en ol under tiden. Ikvall blir det lungt da pengarkassan ar tunn. Ska dippa och se Harry Potter 5! Woohoo. Sen ska jag duscha och forsoka gor mig vacker.. eller ja.. vackrare.

Provjobbet pa Wax bar gick bra och dom ringde mig idag och ska dit pa torsdag! Ar dock ganska nervos for det var sa mycket nytt. Men ska gora mitt basta!

Johanna fick ny tand idag, Carro fick till det i helgen, Elin lever samboliv med Murran och Jannicke har fargat haret.

Fortsattning fran BigBrother huset foljer..


Kommentarer
Postat av: Bella

Skickar massa kärlek från Sverige !!!

Pusspusspuss

2009-02-24 @ 19:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0