Trollunge

Jag gick aldrig pa det dar provjobbet pa O'neills for samma dag som jag skulle dit sa ringde dom fran Soho bar och sokte nan som kunde fylla en bartender plats. Lat mycket mer lovande an att borja med att plocka glas sa jag slutade 19.00 pa Carpenters Arms och stannade och drack ol tills Johanna slutade kl 23.30 sa drog vi ut i stallet. Vi traffade Elin och Jannicke pa Roadhouse for en lyckad man-hunting och kom inte hem forran kl 14.00 dagen efter. Hart tyckte vi som skulle jobba kl 17.00. Lang dag.

Inte nog med det sa var stannade jag for min Staffdrink (vi far en drink gratis efter varje arbetspass) i lordags och sag framemot en filmkvall i min ensamhet. (Dom andra var ute men jag skulle jobba 11 i gar.) Det slutade iaf med att vi som jobbat och nagra till var kvar efterstangning och jag gick inte hem forran 09.30 igar. En sanbb dusch blev det och sen tillbaka till jobbet for annu en hard dag. Och sa visas "6 season rugby" pa puben sa det ar ju packat for det mesta ocksa. Men ack, sa har man sig sjalv att skylla.

Och angaende min rubrik "Trollunge" sa kommer forklarningen har.
Det var lordag och alla utom jag skulle ut (se ovan).  Kl 3 ringer Jannicke i storsta skrattanfallet och sager att Johanna slagit ut sin tand. Min forsta tanke var att om det var sa roligt sa kan det inte vara sa allvarligt. Men visst. Halva framtanden ligger nu i snaskskapet och Johanna ser ut som en blandning mellan Madonna och en rumpnisse. Man kan inte ha en normal konversation med henne utan att skratta ihjal sig. Tank pa ett litet blont troll med grasogon och en stor glugg framtill som laspar. Ha.  Varsta bakfyllan ever?

Sist men inte minst sa ar jag kar. Inte bara jag. Johanna ocksa. I varan jamngamla manager. Problemet? Hans flickvan.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Terrrryyy

vart har du tagit vägen?, varför hör du aldrig av dig, jag undrar så om.....tralalalala (haha kommer inte ihåg nå mer av den låten:p)

NÄääää SOfffiiia kom hem nu någon gång!!!!

DU ska flytta me mig till Stockholm ttroligen till hösten så att du vet, och dela boende med mig, så nu har jag planerat för din höst 09 så du slipper det själv, tar dock ut en avgift för denna tjänst som ligger på ca tusenlappen, hoppas det är ok, om inte så finns inte så mycket mer att göra än betala eftersom jag redan utfört tjänsten, sorry!



Hur leker livet i London, lever du loppan?

Hittat något roligt jobb?, Mejla mig eller något vetja, jag vill ha en uppdatering av ditt liv, någon ny karl i bilden?Nya kläder, mat, vinsorter, ja du vet hela kittet, haha!



Miss u Baby!!

Puusssss Thereesss

2009-02-12 @ 13:24:47
Postat av: Bella

Babybaby!!!

Blir så himlans sugen på att komma ner till dig och se hur du har det :)

Det låter helt underbart !!!

Skriver som ovan; Mejla mig eller något vetja!

Vill ju höra mer, mer och ännu mer!



Love

2009-02-12 @ 20:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0