Solglasogon pa

Jajjamensan! Nu tror jag varen ar har pa riktigt. Iaf idag, man behover inte packa pa sig massa trojor utan det racker med t-shirt under skinnjackan. Gott som fan.

Under dom har vita dagarna (ingen alkohol=ingen bakfylla) har jag tagit tag i massa saker. Bland annat har jag varit pa en oppen intervju pa Wax Bar och ska faktiskt dit pa trialjob idag!
Och igar gick jag till Camden Town for en intervju angaende International Insurense number som kommre inom 2-4 veckor om allt gar som det ska. Nu vantar jag bara pa en brev fran min kara manager Phil sa kan jag oppna ett bankkonto. Riktigt redigt av mig.

Planen var att vi inte skulle ga ut forran idag for att spara pengar men abstinensen var for stor sa vi slutade pa nagon bar i Soho och Johanna gjorde en Carolin och blev utburen med en vakt pa varje sida sa vi blev inte sa langvariga dar. Hon gjorde aven en favorit i repris och slog ut tanden igen. Som tur var var det bara en tillfalliga tanden och hon ska till tandlakaren for att fixa den ordentligt pa Mandag. Antar att det inte blir nagon utgang for familjen idag. Ska bara sitta och stotta den tandlosa pa jobbet medans hon jobbar.

Har aven fargat haret rott. JATTE rott. Tre ganger tillochmed for det har blivit ojamt varje gang och aven den sista. Dock vagar jag inte farga nagot mer for da tappar jag val haret eller nagot. Det funkar sa lange jag inte har det utslappt.

Fick brev fran mamma idag (fattade piken med tranings videon. Vi har aven en striptease DVD med Carmen Electra) och hon hade skickat med en artikel med DIG Lisa. Hihi. Sa fin var du:) Du sitter pa varan vagg snart. Sa fort jag hittar haftmassan.

*mmwah*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0