Pa en obehaglig stol i Piccadilly

Var ledig idag sa jag och Carro passade pa att soka nytt jobb at mej och sa har vi besokt National gallery och tittat pa tavlor. (Skit trakigt sa var dar i typ 10 min). Har lamnat CV lite varstans men alla har samma svar "Not for the moment but maybe in the future. You can leave your CV" Ser jag ut som nan som vill har jobb i framtiden? NEJ. Behover det nuuu.
Sitter i skrivandets stund pa ett internetcafe i Piccadilly Circus och vantar pa att klockan ska bli 6 sa ska jag traffa en karl som forhoppningsvis ger mej ett full-time jobb. Hall tummarna!

Mycket har hant sedan sist. Bland annat har det varit slagsmal pa Puben vilket var lite smatt spannande, jag har antligen kopt oronproppar och sover som en Gud, Vi har haft besok av Jannikes PV och hennes syster sa vi har haft det valdigt trangt nagra dagar men det gick bra. Dom skulle aka hem sondags natt men pga av 1 dm ovantad sno sa blev det kaos for de stackars London borna. Inga plan gick, affarerna var tvugna att stanga for att ingen kom till jobbet pga av stangda tuber och bussar som inte gick. Folk vet inte vad dubbdack ar. Kaos for 1 dm sno? Galet. Pratade med min manager och han sa att han ALDRIG sett sa mycket sno i London. Han ar 23. Iaf sa foljde vi med vara bossar och nagra stammisar till en pub i East dar det bjods pa alcohol och mat under en rugby match. Nar vi sedan kom hem kl 4 sa tyckte vi det var en bra ide med ett snobollskrig och jag har markt min stackars chef for livet. Vi kan nu kalla honom Scarface. En snygg sadan dock.

Mina matvanor har maste snart fa en radikal vandning. Jag ater ships och choklad varje dag. Pasta och rostisar ar det jag lever pa. Naring.. vad ar det? Uschia mej.

Ikvall verkar det bli drinkkvall (forhoppningsvis gratis) och itne alltfor sent da jag borjar kl 10 i morgon. Nu ska jag forsoka lagga pa charmen sa jag far ett nytt jobb sen ska vi kopa en madrass sa vi inte behover skeda tre pers i en sang nagot mer. det ar ohallbart.

Har aven blivit besatt av Starbucks. inte kaffe dock utan caramel Hot Chocolate. En riktig sockerbomb. Ha.

Saknar er alla! Kisses!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gullsippan.. Vad kul att du skriver, tror jag är inne minst fem ggr/dag och snokar efter uppdateringar. Du verkar ha det bra, håller tummarna för att du fick jobbet. Det där med näring klarar du galant, funkar väl med alla dina vitaminpiller? När du kommer hem ska du få smaka på nå som slår Starbucks 100 gånger om;)

Miss you..

2009-02-05 @ 17:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0