Nya hänget

HIttade idag ett nytt Cafe med internet och lite närmare hemma. Kul att prova något nytt.

På tal om nytt så hade vi en regel att vi INTE skulle besöka Roxy igen på några veckor, en regel som Jannicke och Elin igår bröt. Vi andra var duktiga och gick till O'neils trots att aftonbladet hade gett stället underkänt i deras resebilagor om London. Vi tycker alla att dom hade fel. Stället hade det mesta, bra musik, live band och bra L-material. Dock hade inte alla turen som en annan. Tror att det har att göra med att jag är lite äldre och har lite mer livserfarenhet och kan begränsa mitt drickande och VET att en full tjej inte är charmigt. Kära nån.. vem försöker jag lura.

Jannicke har blivit en riktig kleptoman och nattens fynd var en barnvagn med popcorn, två glas, en flaska air fresh och en pump tvål. Lite mer än Johanna som i onsdags fick med sig två pint glas och en trasig brandsläckare. Jannicke leder därmed poängligan.

Vill meddela min mor som suckade åt mig när jag på min 21 års dag lyckades tappa bort mitt körkort. Det var andra gången på mindre än ett halv år MEN hör ska du höra att det minsan finns fler som ska vara glada att huvudet sitter fast. Johanna tappade sin tand TVÅ gånger och TVÅ mobiler sen hon hit kom den 15 januari. Elin tappade förra helgen bort allt hon ägde. Det vill säga, plånboken med alla kort och sin svenska telefon. Vi rycker på axlarna och är glada att vi lever.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0