Jalouse, Roxy och massa ol

Provjobbet pa Bar Soho i onsdags var fruktansvart. Langsta timmarna i mitt liv. Dom ringde aldrig tillbaka och kanner mig lattad. Nya jobbsokanden pa mandag.

I onsdags var vi iaf pa en finare klubb called Jalouse. Trevligt att vi tillslut tog oss dit men jag vettesjutton om det var ettstalle for mig.Kande mig mest missanpassad sa igar skippade vi klanningarna och korde vart eget rejs pa Roxy.

I morgon ar det Valentines day och vi ska ha champange frukost och sa var det meningen att vi skulle unna oss sjalva natt fint men ack sa borjar pengarna rinna ut i sanden och forvandlas till alkoholhaltiga drycker sa vi skippar parfymen och fortsatter dricka ol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0