Husmus, kackerlacka och Valentine

Valentines day firade vi med vin frukost med massa gott som melon, frallor, skagen ost (som mamma skickat), agg, yoghurt, och chokladmuffins. Mumma.
Senare begav vi oss ut pa Oxford street for lite shopping och middag pa Bella Italia. Lyxade vi allt till det. Pa vagen hem inhandlade vi  vatska pa Sainsburys och avslutade kvallen pa Roadhouse. Mycket bra dag.

Vi har fatt en TV box till lagenheten sa nu behover vi inte titta pa film hela tiden. Detta tackvare Murran (Elins australienske pojkvan, forsta mannen jag traffat med SEX tar) Vi tackar och bugar.

Vet inte om jag berattade om kackerlackan vi hade i badrummet, men nu nar vi proppad igen halet sa ar den det minsta bekymmret. Nu har vi en MUS bakom soffan. Tro det eller ej. Vi bor verkligen i ett ratt hal. Efter en skarrande filmkvall med tva tjejer sittandes och hoppa och skrika i varsin soffan sa tog vi tag i saken och ringde "Muspatrullen".

Nu har vi aven bestamt att det ar slut pa snaskatandet. Det har gatt sa langt att jag tillochmed gav bort min marabou bara sadar. DA ar det illa.

Promis pa det har sen ska vi till landlorden och betala en rolig hyra och skriva oss pa kontraktet.

Later, Fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0