Why baby, why

Lagom till hösten börjar kommer sommaren tillbaka på en snabbvisit. Trevligt för dom som är lediga.

Veckorna flyger iväg och tanken "Jag har hela sommaren på mig" kan jag nog glömma nu. Massor som man bara MÅSTE ta tag i väldigt snart. Men skjuta saker på framtiden verkar så mycket enklare för tillfället. Som tex så skulle jag klippa gräset igår efter jobbet men blev bjuden på middag hos farmor så jag sköt det till idag. Men ack så blev mitt schema ändrat så jobbade hela dagen och ikväll vill jag nog göra nått annat än hurhållssysslor. SÅ jag skjuter helt enkelt det till i morgon. Men i morgon ska jag mysa med Bellis och fler så kan mycket väl vara så att det blir skjutet till söndag. Söndag är jag förmodligen jätte trött efter jobbet så Måndag är nog en mer perfket dag. DÖ.
Det är ju faktiskt mycket roligare att jobba när man vet att man får pengar än att göra tråkiga sysslor hemma för att man får bo gratis. MEn ack. Tydligen så har man blivit vuxen. Ibland.

Ett stort GRATTIS till Annso som idag blir lika vuxen och mogen som en annan. Välkommen in i gänget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0