Ute på djupt vatten

Inte speciellt mycket har hänt sen sist men lite iaf.
Sofi var hemma en sväng i helgen vilket ledde till vin och lite bravader. Somvanligt spåra det och söndagen lördagen blev väldigt lugn med massa snask och pizza.

I Fredags blev jag arbetslös igen vilket inte funkar så där jätte bra. Jobbar ganska mycket ändå men jag tackar inte nej till dom där timmarna som kommer förvandlas till stålar. Stålar är något jag behöver och kommer behöva. Fick lön idag så hämtade ut min MP3: spelare och nu är det bara att betala av skulder till höger och vänster. Som vanligt väntar Jannicke på det största då hon återigen fått lägga ut pengar till fattiglappen Sofia. Denna gången för VISUM! Får resfeber bara av att tänka på det. Hihi.

Hade ett missat röstmeddelande när jag slutade jobba och lite nervös och häpen belv man allt när man lyssnade till "Hej Sofia det här är ___  ____ från Lindepolisen. Skulle gärna vilja komma i kontakt med dej och prata med dej om en händelse från i sommras. " VAD I SJUTTON har jag nu ställt till med? Dock var det inte jag som hade gjort nått och jag hoppas jag inte behöver bli inblandad.

Just nu  vet jag  inte vad jag håller på med förtillfället och jag antar att det är dumt för mitt eget bästa. Är ute på alldeles för djupt vatten men mina känslor vilket kan gå käpprätt åt skogen. Men varför leva om man inte chansar?


Kommentarer
Postat av: annso

haha de är kaj som bråkar som vanligt

2009-08-27 @ 16:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0