Rolandz

Igår åkte jag till Öret med Lisa för att gå på Rolandz och fira Lisas arbetslöshet.Hur det var får ni fråga henne för jag gick tydligen på Pictchers och intog en Newcastle istället. Om det var roligare? Säkert inte men det blev billigare iallafall.

Har idag gjort en Maria och spenderat dagen utan underbyxor. Detta var mest för att jag hanmade hos far i natt och där jag inga kläder har. Sen kunde jag ju försökt fylla ut några av pias eller Kryckt mej ner i Alvas men det är ju inte alls lika roligt. Det var iallafall befriannde men lär nog inte hända igen på ett tag. Känns lite halvkonstigt.

Kommentarer
Postat av: maria

nejnej, du måste släppa lös hallongrottan lite mer! men det är en bra början! GO SOFIA!

2009-08-03 @ 08:55:46
URL: http://somethingaboutmaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0