Effektiva kvinna

Jag man kan säga att jag är effektiviteten själv. Idag har jag haft min första lediga dag på två veckor vilket jag till början bödade för ganska rejält. VAD ska jag göra en HEL dag? Följt av stressen: "Måste ta vara på min lediga dag". Vilket jag faktiskt gjorde. Jag har utträttat en hel del. Ringde och beställde spruta och fick till och med tid idag så nu är man snart skyddad mot Hepatit B, gick en promenad (en av de få den här sommaren), skickat in papper för att få ett internationellt körkort så man LAGLIGT kan ta sig fram på vägarna i Austrailia, och nu försöker jag ÄNTLIGEN bränna ut alla London bilder så man slipper sånna där tråkigheter att allt bara försvinner.  Mycket nöjd med min dag.

Bella och Kim har nu blivit noll-åttor så ska ta min vän Kaj under armen och hälsa på dom snarast möjligt. På fredag blir jag åter igen arbetslös men hoppas på lite extra arbete då mitt kontoutdrag säget "20 kr".

Lördagen vankades det Dyngsmäll fest i Ingenmansland Hörken. Hur det var? Ingenaing. Dunken tog slut och flaskan lika så. Vaknade av att pappa ringde 8.20 och undrade om jag skulle hem. Då låg jag redan med kläderna på och kolsvarta händer och fick halvt panik då jag skulle infinna mig på ICA kl 8.00. Runt lunch försvann spyan från halsstrupen och känseln kom tillbaka. Hittade en tändare och ett par strumpor i BH:n och då slog det mig att det varit tipspromenad. Jag kom framtill att det inte skulle bli en droppe tills ungefär.. nästa helg. För då är det ÅTERFÖRENING. Min snuttepluttegulletutt passerar då den nork-svenska grränsen och det måste firas. Och som vi alkoholister brukar säga. "Inget är kul utan alkohol"

Kommentarer
Postat av: [email protected]

vad kul

2009-08-22 @ 20:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0