Nedräkning till helg


 



Solen är tillbaka till London och jag struntade återigen i den länge planerade promenaden, köpte McDonalds och träffade Jannicke i Hyde Park istället. Jobbet suger än då det fina vädret bidragit med att folk hellre tillbringar sin lediga tid utomhus istället för att dricka öl på Coach and Horses. Jag missunnar dom inte. Hade TRE bord idag under 3 timmar, fruktansvärt segt och låtsades städa hela förmiddagen. Dock har Daniel Maile kommit och räddat mitt liv, en hyggig bög som gör dagarna mycket roligare. Vi hånar alla och är allmänt klumpiga båda två.

Tillbaka till helgen. I fredags skulle vi gå till Fire men som vanligt blev det ändrade planer och vi blev kvar på Carpenters tills alldeles förlänge. Det var iaf 50 års kalas och det bjöds på kareoke och tårta. Jag kom dit i fin form och genast började stammisarna prata om att de ville ha ett ABBA framträdande av Johanna och Sofia. Ikke sa vi. Sofia som börjar känna sig själv vid det här laget lovade att hon inte skulle stanna länge för hon visste minsann hur det kunde bli. Och mycket riktigt, ett antal Stella och någon jägerbomb innanför västen så stog vi med varsin mikrofon och galade till Dancing Queen. Jag kunde dock bara refrängen så stod mest och nynnade. Mycket varcket.

Efter jobbet i lördag följde jag med gullet Daniel på en liten pub runda. Blandannat besökte vi en Gay pub där jag kan lova att jag var enda tjejen och funderar fortfarande om dom ens hade tjejtoa. Sen drog vi till hans gamla pub, öppnade
en tab som sedan hans pojkvän fick komma och betala och så fick jag efter mycket om och men tag på Jannicke och Johanna som var så utomsig av oro (jag hade glömt mobilen hemma) att de hade ringt varenda Coach and horses i stan och hade tillochmed letat upp nummret till polisen. Gulliga dom är som bryr sig. (Jag vet dock att det som oroade dom mest var hur de skulle klara av sista hyran om jag inte skulle komma tillbaka) Jag drog iaf med mig bögarna till Evelyn Court, därifrån drog  vi och hämtade upp gänget på Nordic och drog till Heaven för att komma hem kl 7.00. Blev väckt kl 14..30 åt pizza och fick veta att jag bad Elin dra åt helvete  när hon försökte  väcka mig kl 12. I sömnen. Tror hon.

Söndagen utnyttjade vi till max. Efter att äntligen blivit av med Elin ,som skulle ut på äventyr, så tog vi varandra i hand och gock för att köpta några filmer. Kl 10 var det pang i säng och hade då varit halvvaken i 7 timmar. Tycker det är härligt att man verkligen tar vara på veckans ända lediga dag.

Antal döda möss: 7
Viktnedgång i kilo: 0
Vikt uppgång i kilo: Vill inte prata om det
Ekonomi: Var tvungen att räkna kopparmynt för att ha råd med en cola


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

love u love u love love love love u love u loveu

Från din fis

2009-04-22 @ 15:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0