Sjukdommar, elaka sjukdommar

Jo visst. Jag som alltid trott att jag är en sån där frisk och kry människa som bara är sjuk max en gång om året har haft så fel om mig själv. Nu har jag åter igen tagit till mig lite sjukdommar. Det började i måndags med att jag hade oerhört ont i kroppen för att de senaste nätterna bli feber svettiga. Inte nog med det så har halsen svullnat så jag inte ens kan svälja mitt eget saliv. För att utesluta svin influensan så drog jag mig iväg till ett av alla sjukhus i stan (Tack till Elin som-då jag knappt kan prata- ringde till ambassaden och fick närmsta sjukhus) och har nu fått någon  penciliin som förshoppningsvis börjar verka snart.

Elin fyller ett år äldre idag och blir 21, välkommen in i klubben, och fick ett playstation 2 av sin boss. Något som kommer bli en drog för oss. Om bara febern går över så kan jag ju spela Hugo hela dagarna. HA. Livet är inte över.

Vi har kommit in i besöksperioden. I fredags kom Elins Jonhatan och i lördags kom Elins Anna. I morgon kommer johannas kompisar och stannar tills på tisdag då Elins bror Anton kommer och byter av dom. Nu är det fart på torpet igen!

Jag ska nu hem och lägga mig i min nya säng (soffan) och knapra tabletter. Adjö

Kommentarer
Postat av: Bella

Krya på dig gumman !



2009-05-04 @ 22:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0