Musproblem

Större delen av Evelyn Court ligan har varit i en liten större svacka. Vissa av oss är på väg upp men själv är jag sjuk och trött. Den största faktorn till denna grupp nedgång är bristen på pengar. Att vi inte ens har råd att unna oss en shopping runda på Primark. Jag menar PRIMARK? Billigare än G-kås.

Elin har blivit seriemördare (vi är enormt stolta) och har dödat 3 möss med sina bara händer. Eller en stekpanna i alla fall. Vi har under denna mus perioden lärt oss mycket och här delar jag med mig av mina kunskaper.

Visste du att..
..om en gravid mus äter gift så blir bäbisarna imuna?
..om man inte slår ihjäl de små liven direkt när de fastnat i klisterfällan så biter de av sig fötterna och springer vidare?
..dom små liven är smarta krabater?

Nej nu ska jag hem och städa iordning lite innan Bella kommer i morgon!

Happy easter!

Kommentarer
Postat av: natalie

du verkar ha tokroligt Fia :-D keep on going :-P



Glad påsk hemma från våriga sverige!!kram

2009-04-11 @ 07:35:06
URL: http://prinsnoel.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-04-15 @ 11:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0