We kiss and make out

Vaknade kl 11.20 och ville bara DÖ. Världes mest trista väder så motivationen för att göra något vettigt försvann ganska snabbt. MEN tog en kort promenad och ska snart "provpacka". Yepp. Plannering är nått för mej det.
Men nu är det bestämt i alla fall så det är bara att börja hålla lite hårdare i pengarna så jag klarar mej en stund. Köpte en kamera för sisådär alldeles för mycket pengar men antar att det var ett nödvändigt ont.

Dan före doppare dan åker jag till London för att leva och ha kul. Slut på sparandet för en stund. Ser framemot det!

Skänker en tanke till  min thaikärring och thaibröderna och hoppas dom njuter ordentligt de sista veckorna innan det är dags att komma hem och möta verkligheten igen.

En puss även till mina Örebro tjejer. Hoppas att dom har en wonderful lördag!

Kommentarer
Postat av: Robin Hammarbäck

Men ingen puss till mig? :(

2008-11-30 @ 04:05:11
Postat av: marylicious

missade dig på msn, reunion låter skitbra! lust att komma till s-t-h-l-m någon gång i januari älle?

2008-11-30 @ 10:09:24
URL: http://somethingaboutmaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0