Valvaka

Ja i natt smäller det! I natt får vi veta USA's, världen och Våran framtid. Mycket spännande! Heja Obama: Ung fräsh och nytänkande. Det gillar vi. Såg att Filip och Fredrik ställer upp på valvaka på kanal 5. Får se om man är vaken tills dess.
Har på senare dar blivit lite av en blandning mellan tonåring och pensionär. Jag går och lägger mej tidigt för att jag är trött men går dessutom upp SENT. Tror det är jag som är klen mot antibiotika! Men nu är det slut på eländet! (Peppar peppar)

Ja dagarna går på som vanligt och idag ska vi boka inför nyår! BÅTRESA. Vi har talat och talat om denna båtresa så vad är inte bättre än att slå två flugot i en smäll och ta det på nyår? Ja inget är så mycket bättre och smartare.

Idag ska jag säga upp mej från mitt jobb. Mitt städjobb som jag haft i 2 år om inte mer. Ska bli ljuvligt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0