The hood

Rekord i målning idag! Eller det hade varit om allt hade gått felfritt. Men i mina ögon så var det nog ett rekord minsann.

Har försökt tagit tag i att stabilisera vikten lite med dagliga promenader men det går inte åt rätt håll. Saken är den att det är så mörk hela tiden så vågar inte riktigt mej på de vanliga vägarna. Det är inte rånare, mördare eller våldtäktsmän som skrämmer mej inte, utan DJUREN. Alla älgar, björnar och bävrar (japp man har sett bävrar runt finnhyttan) som man inte vet hur man ska handskas med gör mej illa till mods. Och sen tyckte jag inte att det skulle vara så roligt att gå fram och tillbaka på byn i nån timme så gick till ICA och åt tårta istället. Men en dag så ska jag ta tag i det där. Jag menar.. snart är det väl sommar tid igen?


Kommentarer
Postat av: Petra

utmanad :P

2008-11-29 @ 12:43:49
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0