Lovely Tuesday

Regn regn regn och mera regn. Vad trött man blir. Inte ens en promis kan man ta utan att drunkna. Idag tog vi en lång sovmorgon (fram till lunch) för att vi är klena människor som inte är vana med hårt arbete. Vi brukar mest äta mackor och måla naglarna. Och så kasnke det har lite att göra med sjukdommar som invarderar landet denna årstid. Så en "Krya på dej" hälsning till min kompanjon får jag väl föröka klämma in

Kasper är världens sötaste. (När han är snäll). Igår hade han varit i skogen med mormor och släpat hem något som var för honom en julgran och för oss med liiite längre livserfarenheter så var det en tall kvist som han nu klätt med tomtar.

Kiss (som i puss inte som i piss)

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha vad söt! Hur gammal är Kasper nu?



puss i regnrusket

2008-11-18 @ 14:20:38
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Petra

oj det är ju så man får börja känna sig gammal =D sist jag såg honom var han ju liten!



är det bra med dig då?

2008-11-18 @ 16:27:40
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! Vill bara säga miss you :) Tycker att det va ett tag sen du va här nu :) kramkram

2008-11-18 @ 17:22:40
Postat av: Petra

ja, Rickard är mer nervös för att den dagen ska komma. Haha.. kommer int bli lätt för dom killarna. Jodå med mig är det bra. Lite förkyld men det dör man ju inte av! Vädret kunde ju vara bättre men har hört att det ska bli kallt snart. Då slipper man regnet iallafall.

2008-11-19 @ 08:35:19
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0