I give Love a bad name

LÖRDAG! Visst är det uuunderbaaart! Känns som vi jobbat hela 24/7 det senaste dygnet och det är fan inte långt ifrån. Men det skrammlar fint i kassan!

Fick ett SJUKT samtal idag. Så sjukt att man knappt tror på det när man hör det. Jag Skulle inte göra det iallafall.
Det var en stockholmskille med bögig accent som sett min annons om boende (en historia vi tar en annna gång) och sa att han hade ett ledigt rum i en lägnhet han delade med en tjejkompis. Men istället för att prata om det så pratade han om sig själv, sin kuk, vad tjejer sa om den när dom såg den stå. "Är det okej med dej att se kukar? Jag gillar att titta på tjejer och tycker det är viktigt att hon som ska flytta in är snygg" "Är du snygg? Har du stora bröst? Har du kort så man kan se hela dej?"
Jag blev helt paff och försökte så smidigt som möjligt prata bort hans knepiga frågor. Men han malde på om sex historier och hans maskineri. Tillslut gav jag upp och sa att jag var tvungen att gå och duscha.. "Ja jag med.. Måste på toa... Blir helt konstig när vi pratar omsånt här"
VI?! Det var ju HAN som tjatade hål i öronen på mej. Men inte nog med det utan han erbjöd sig att skicka en bild på sej. Och jag fick själv välja om jag ville ha en med kläder på eller en som han visade upp sin stolthet. i Erektions läge!!

Jag hoppas för hans skull att han drev med mej för annars är det synd om karl. Men som sagt. sjukaste samtalet jag haft med okänd människa.

Kommentarer
Postat av: robin hammarbäck

haha fyfan, det var fan det sjukaste jag hört på länge, vilka idioter det finns alltså man blir helt paff..

2008-11-30 @ 04:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0