Tråkigt tråkigt och lite tråkigt

Kan man dö av rastlöshet så är slutet nära för min del. Jag är så trött på min livsstil så jag dör. Jag hatar denna by för att det inte finns något man kan göra. Okej, jag jobbar lite ibland och spenderar inga pengar (vilket är bra inför London) men det är ju så tråkigt. Varje dag efter jobbet så går man hem, funderar på OM det finns något att hitta på men IKKE. Inte ens någon man kan våldgästa.  Så man hamnar framför datorn (som är världens snyggaste btw) och sitter här, orkar inte göra något och lägger på sig om höfter och röv. VARFÖR? Jo för att när jag har tråkigt så äter jag. Man kan säga att jag har en liten cirkel mellan datorn, Tv:n och kylskåpet. Det är lite roligt att man kan öppna kylskåpet flera gånger i hopp om att det tillkommit något spännande men det är ju lite svårt om man inte har handlat. Och nu när mamma är på ett lite soligare place så blir det ännu mindre överaskningar. Sverige på vintern suger. Bara att inse. Detta mörka, dystra landskap.

Ska inhandla tobako i påsformat vilket som verkar vara det ända som hjälper mot halsen. För jag känner att jag har lagt alldeles för mycket pengar inom sjukvården de senaste månaderna och tror jag kan göra något roliagre för dom pengarna, typ TVÅ öl eller 12 tuggumipaket

Kommentarer
Postat av: Petra

haha :D du behöver inte känna dig ensam, har en triangel mellan datorn, tvn och kylskåpet jag med! Kommer till byn ikväll och stannar över helgen! Kanske kan slå ihjäl nåra timmar om du har lust??



kraam

2008-12-04 @ 15:48:31
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0