Redo

Tror jag har läget underkontroll men man vet ju aldrig. I lördags tog jag, Jonas och Elin en bil och drog från Idre. Ett bra val tyckte vi då vi slapp städa och hade hela söndagen hemma.
VEckan har varit mysig i stugan man i backen kunde det vara bättre. Såg NADA på toppen. Och inte nog med det så har jag typ glömt hur man åker. Men kom ner ifall. På ett eller annat sätt.
Provade desutom slalom och åkte 1 mil på längskidor. (sammanlagt)

Nu är jag iaf hemma och håller på att förbereda förfullt. Börjar bli nervös som attan. iiiih. Har dock ganska mycket att göra och måste sätta igång med det nu. Städa, packa det sista, sätta in pengar, handla lite smått och gått, ladda musik och självklart träffa hjärtat. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0