Mörbultad

Jag vaknade och hade ont i HELA kroppen. Känns som jag breakdansade hela natten eller om det var tennis matchen mot Andreas på Wii som tog kål på mej. Ingen aning men är stel som en gamal tant.

Träffade Petra i går och den lilla, vi åt bakelser på världens tråkigaste konditori Fagers och snackade gamla minnen. Mycket trevligt. Barn gör mej otroligt illa till mods men klarade men ganska bra ändå tycker jag nog.

Jobbade en stund på Trivselköp då personalen skulle ut och roa sig i Örebro, så då fick jag lära mej nya kassorna. Har saknat dom lite:) Personalen. Inte kassorna.

Ikväll ska jag till Örebroo och träffa min bejb. Vad som sker visar sig senare.

Kommentarer
Postat av: maary

fan va intressant liv du har!

2008-12-06 @ 21:08:51
URL: http://somethingaboutmaary.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0