Julafton

Anlände till London igår, trött som en gris, och ville bara ta mej till lägenheten och sova.

Efter 75 min på buss och yttligare 10 min i taxi så stod jag med min packning utanför

Evelyn. En hackig hiss och en lyhörd korridor bort så hittade jag mitt nya hem. Tydligen

är den fräsch för att vara London vilket är mest sorligt. Hur kan folk klara av att bo så här.

Men jag överlever. Mest jobbigt är köket. Har inte ens kommit på hur man sätter på spisen så

igår blev det take away från Donken. Äckligt.


Gick en kortis på Oxford igår när jag letade efter kontantkort. Galet mycket folk och sjukt mycket

affärer. Blev alldeles till mej, Det är för stort. Hur ska man kunna shoppa här? Utbudet är enormt.

Som sagt. Igår var det 23 december men många gick t-shirt. Vissa sprang i shorts. Okej det var

9 grader så det var inte lika kallt som hemma men inte sommarväder?


Så nu är det julafton och jag önskar mej själv en god jul och alla mina kära hemma. Ska ut på en lite vandring 

innan det blir dusch. Ska försöka hitta en

svensk pub där dom skulle ha lite julfirande idag. Försöka knyta lite

kontakter kasnke. Hopefully.


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! God jul på dig! Saknar dig! Hoppas du får det underbart i London. Kramar från alla oss i Ingared. Pusspuss

2008-12-24 @ 14:44:36
Postat av: elin

tja :) , gick det bra att flyga och sen när du kom fram ? hur kändes det att fira jul i london då ? :P , kram

2008-12-25 @ 17:14:40
URL: http://elin1993.blogg.se/
Postat av: Lisa och Stefan

Hej Gumman!

Vi saknar dig vår älskade, är hos Magnus och ska dra upp till Stopet snart. Hoppas allt är bra där borta. Vi kommer och hälsar på;)



Lova att du tar hand om dig.



Tusen pussar och kramar

2008-12-25 @ 22:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0