Irriii

Irritationen växer i mej och jag är snart nära ett sammanbrott. En till motgång idag så bryter jag ihop. Datorn strejkar och lever sitt egna liv och jag har ingenaing hur jag sak formatera den. "Använd skivan som du fick med" säger support. Nehe? MEN HUR? Det finns ju försjutton inget cd-fack på dator helvetet. "Nej det får man köpa till en extern för 1000 lappen." PRECIS vad jag känner för att lägga pengarna på just nu.

Och så blir jag mindre och mindre tollerant över våra inneboende grisar som skitar ner värre än ett spädbarn skiter i blöjan. Blir galen. VÄGRAR städa efter dom men samtidigt så vill ja ju itne att mamma ska komma hem från semestern till ett bombnedslag. HUR gör man för att få respekt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0