En böld

Jag lever med blandade känslor idag. För det första är jag super glad för att datorn funkar igen. Skit knasigt. Har grejat med den fram och tillbaka, ringt support och bla bla bla. Plus att två till också har kollaat på den. Sen kommer Jonas vän TOM, tittar på datorn och VIPS så funkar det. Helt otroligt. Hoppas det inte blir knas igen bara.
Till den andra känslan så känner jag av i halsen igen och USCH vad jag inte vill ha en sån där böld igen. Men vad ska man göra.. Äter vitaminer typ. Haha.

I morgon är det troligtvis sista dagen på V&S sen ska jag vara på Trivselköp på Fredag. Och i morgon natt åker Mor och Tommy till varmare breddgrader och alla vet ju vad det betyder.. FF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0