Circus

Jag måste säga att jag mår oförskämt bra efter att ha druckit rödvin i 3 dagar. Ironman? Tror nästan det.

Fredagen artade sig bättre än förväntat. Efter att ha ätit exklusiv middag med Stefan så gick vi till Ansans och mötte herr Willman. Det blev efterfest och det blir ju alltid som det blir. SENT.

Sen åkte vi till Örebro och umgicks med Fis grisen. Hade en skit kul söndag på Björnis. Kommer sakna henne sjukt mycket.

Nu sitter jag och pimplar tranbärsjuice för att slippa den kommande urinvägsinfektionen. Fruktansvärt FRUSTRERANDE att inte kunna göra ettan utan smärta. Och gå och vara nödig utan resultat på dass. Håller tummarna!


 


Kommentarer
Postat av: fisgrisennummerett

Titta vem som hittat in här då,, =) Kommer sakna min bejb med.. men jag är närmare än du tror!!!kisskiss ha så skoj i sälen hälsa kasper;)

2008-12-14 @ 18:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0