OS

Säga vad man vill om OS men sverige suger så hårt. Jag är inte så där jätte interesserad men man kan ju inte ungå att
höra eller läsa om tävlingen vart man än går.

Så vad har hänt. Mamma ochTommy har slutat röka eller de har ett uppehåll som dom säger. 4 dagar idag och jag är så stolt över dom! Svårt blir det nog ikväll för dom när vi ska på 40 årsfest i garaget på Trastvägen men hang in there! You can do it!
Så idag har vi slagit i presenter hela morgonen(/ förmiddag beroende på hur gammal man är). Känns nästan som det nalkas mot jul SÅ mycket presenter har vi slagit in. Om man byter ut blompappret mot papper med tomtar och renar och guld snöret mot något rött så hade man nog kunnat tro att det var december när man gick in i vårat vardagsrum.

OCH tro det eller ej men jag ska på bartenderutbildning! Ska bli så kuul! Blev ju inte av att jag åka med Bellis till Thailand så tänkte att NÅTT måste jag ju göra. Så visst! 2 september blandar jag drinkar i-förhoppningsvis, soliga Malaga! Weeeii!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att du bloggar snutt..

2008-08-22 @ 16:42:08
URL: http://ragges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0