On and on and on again

Trots att jag har saker jag kan göra så orkar jag inte ta tag i nått. Fastän jag inte har något att göra så flyger dagarna iväg.. OMG! Jag är fången i arbetslöshetens käftar. Jag skulle tillexempel börja packa men: TRÅKIGT. Tycker inte jag gör annat än att packar. (Kan ha att göra med att mina väskor gärna få stå några veckor innan jag packar ur dom men ändå.)
Men ska ta tag i det. I morgon.

Var nyss hos Ms Doktorn och fyllde på sprutan så nu behöver inga Hepatit A virus göra sig besväret att försöka smitta mej de närmaste 20 åren. Sprutan kändes som förra året, alltså inte alls.
 
Tunnbörds rulle på Mårtensfinnesgatan ikväll och Tack gode gud att det regnar så man slipper hoppa studsmatta. Kasper höll på att ta dö på mej igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0