Morgonstund har guld i mun.



Igår ägnade jag ungefär hela dagen till att titta på OS. Inte för att jag är super interesserad utan för att mamma tittade på det och jag orkade inte förföytta mig en trappa ner. Men vad håller svenskarna på med? Alla kommer fyra. Förstår dom inte att om man inte ens kommer på pallen så kan man ju stanna hemma. Käre nån. Och dom ska kallas sig idrottsmän. Men som sagt.. det är ju BARA 4 år kvar tills nästa OS så det är väl bara att åka hem och träna.

Över till dagens fråga: Varför började jag blogga?

1. Alla andra gör ju det. Alla från Carl Bilt till Sandra Ragnarsson*. Man vill väl inte vara sämre?
2. Sysselsättning. Man vet inte hur det är att vara arbetslös förrän med själv har varit i den situationen.
3. God gärning. Jag gör det för mina medmänniskor. Jag är en Grubblare. Jag funderar way too much. Så på detta sättet kasnke jag skär ner på pratandet och så kan dom som faktiskt vill höra vad jag har att säga LÄSA ist.

"I kissed a girl and I liked it"


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0