Mindre solig dag i Partille

Allt började för några veckor sedan när mobilen gick sönder.. Jag fick panik och bestämde mig för att ta lite av min första lön för att införskaffa mig den tekniska prylen som gör mig kontaktbar för allmänheten (eller mamma som typ är den som ringer). Jag stod där och i butiken och velade mellan "den snygga" och "den med mp3". Något som inte gjorde det bättre va att ha en mamma och en lillebror som stampade stressande bakom mig.
Så jag tog det kloka beslutet: "Jag HAR ju en mp3 så inte behöver jag en mobil med den funktionen"

ACK så fel man kan ha. När jag kom hem så insåg jag att den inte vill starta mer. Den hade lagt näsan i vädret, kastat in handuken. Men den var en kämpe in i det sista. Den var så fiiin....

Hur som haver så är jag nu på jakt efter en ny spelare men har ju gansak stora  krav. MÅSTE vara radio, inte förstor, inte för liten och det måste vara en display.  Kalla mig besvärlig men har många dåliga erfarenheter när det gäller tekniska saker. Men i morgon ska jag försöka slå till! Efter arbetsintervjun! Håll tummarna HÅRT!

So looong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0