Garagefest

Vaknade med sprängande huvudvärk och beklagade mej för mamma att jag nog inte borde gå någon bartenderutbildning men hon kontrade med att "man kan alltid dricka måttligt" Ett begrepp jag hört men aldrig lyckas leva efter.

Det blev en blött natt fram till kl 4 när man kände att det kasnke var dags att stupa i säng och nu mår man som man förtjänar. Dom säger ju att man kan jämföra en rökares tunga med att dom har slickat ett askfat. Men min käft just nu slår alla mardröms bilder ever. Kanske lite överdrivet men ska nog ge den en jäkla omgång medtandborste tungskrapa OCH munskölj och jag är redo att möta världen igen. Dock kan det ta en stund då plötsliga rörelser får det att vända sig i magen. Hur som helst, en trevlig kväll med god mat och god vätska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0